مصالح ساختمانی سیمانسیمان تهران از جمله مرغوبترین سیمان های کشور می باشد
مصالح ساختمانی سیمان
سیمان تهران از جمله مرغوبترین سیمان های کشور می باشد
  • ۰
  • ۰

در این پست قرار است مرحله به مرحله بیاموزید که چگونه می شود یک استراتژی سئو تدوین و پیاده سازی کرد؛ به گونه ای که بیشترین تاثیر را در بهبود رتبه و ترافیک سایت داشته باشد.

بسیاری از وب سایت هایی که تاکنون با ما همکاری داشته اند، با همین استراتژی SEO توانسته اند در رتبه های برتر قرار بگیرند. پس اگر می خواهید وضعیت بهتری در گوگل داشته باشید، پیشنهاد می کنم ادامه این مقاله را با دقت بیشتری مطالعه کنید.

استراتژی SEO چیست؟

استراتژی سئو سایت (که با عنوان های رویکرد سئو و استراتژی بهینه سازی سایت نیز شناخته می شود) پروسه ای از برنامه ریزی، تشریح و پیاده سازی مراحل طراحی شده ای است که منجر به ارتقا رتبه بندی وب سایت موردنظر در نتایج گوگل می شود.

به زبان دیگر، استراتژی های سئو همان اصولی هستند که از آن ها پیروی می کنید تا ترافیک ارگانیک بیشتری برای وب سایت خود به دست بیاورید.

حالا این استراتژی می تواند برای وب سایت خود شما باید که به تازگی آن را راه اندازی کرده اید یا اینکه می تواند برای شخص دیگری باشد که مسئولیت بهینه سازی سایتش را بر عهده گرفته اید؛ در هر حال شما باید طبق یک اصول خاص به پیش بروید تا بتوانید به رنک های برتر برسید و این روند را همواره ادامه بدهید.

بر همین اساس، 9 مرحله کلی برای تدوین یک استراتژی برای بهینه سازی سایت می توان در نظر گرفت که شامل موارد زیر است:

مرحله 1: تهیه یک لیست از کلمات کلیدی

مرحله 2: آنالیز صفحه اول گوگل

مرحله 3: تولید چیزی خاص یا متفاوت

مرحله 4: یک قلاب اضافه کنید!

مرحله 5: بهینه سازی داخلی سایت

مرحله 6: بهینه سازی برای هدف جستجو

مرحله 7: کاری کنید محتوای شما فوق العاده به نظر برسد

مرحله 8: ساخت لینک برای صفحات سایت

مرحله 9: ارتقا و بروز رسانی محتوا

هیچ زمان نمی توان گفت که عملیات سئو سایت را می توان در یک بازه زمانی مشخص به نتیجه رساند. شما باید طبق یکسری مراحل که تشکیل دهنده استراتژی شما هستند، فعالیت کنید و نکته مهم دیگر اینکه تمامی این مراحل با یکدیگر در تعامل می باشند.

مرحله 1: تهیه یک لیست از کلمات کلیدی

بدون تعارف، تقریبا همه چیز در روند سئو، به کلمات کلیدی وابسته است. حال فکر می کنید اولین مرحله در روند یک استراتژی حرفه ای چیست؟ تحقیق کلمات کلیدی.

از روش های زیادی می توان تحقیق کلمات کلیدی را انجام داد؛ یکی از ساده ترین و مرسوم ترین آن ها استفاده از Google Suggestion است که از طریق آن می توان به عباراتی دست یافت که مردم ما بیشتر از هرچیزی با استفاده از آن ها در گوگل جستجو می کنند. تنها کافی است که عبارت کلیدی وب سایت مورد نظر را در گوگل جستجو کنید و مشاهده خواهید کرد که گوگل پیشنهاداتش را به شما ارائه می کند.

برخی از افراد، خیلی ساده به این روش نگاه می کنند و حتی آن را بی اثر می دانند؛ در صورتی که اینطور نیست و این تکنیک را می توان یکی از بهترین روش ها برای تحقیق کلمات کلیدی دانست؛ چراکه عبارات پیشنهادی، مستقیما از خود گوگل آمده اند. اگر کسی پیشنهادات گوگل را رد کرد، بدانید به کلی نمی داند که استراتژی برای بهینه سازی سایت چیست و چطور می توان یک نمونه عالی آن را تنظیم کرد.

پیشنهاد می کنم که در پروسه تحقیق کلمات کلیدی وب سایت خود، کلمات کلیدی طولانی یا همان long-tail keywords را در اولویت خود قرار دهید. به این دلیل که رنک گرفتن برای آن ها ساده تر است و همین ویژگی می تواند به شما کمک کند تا بتوانید یک پایه قوی برای سایت ایجاد کنید.

به طور کلی، هر کلمه کلیدی که رقابت کمتری داشته باشد، رنک گرفتن برای آن ساده تر خواهد بود. پس این فرصت را از دست ندهید. البته نباید از عبارات کلیدی اصلی که هدف اصلی شما در استراتژی بهینه سازی سایت باید باشند، فراموش کنید.

بنابراین، اولین قدمی که در تدوین استراتژی بهینه سازی سایت باید انجام دهید، تحقیق کلمات کلیدی است که باید با کلمات کلیدی طولانی شروع شود؛ برای پیاده سازی این پروسه، علاوه بر گوگل، می توانید از ابزارهای رایگانی که در این زمینه وجود دارند، استفاده کنید.

مرحله 2: آنالیز صفحه اول گوگل

خب، تا اینجای کار چیدمان استراتژی بهینه سازی سایت، شما کلمات کلیدی هدفتان را پیدا کرده اید. حالا باید ببینیم که چه اقداماتی برای این عبارات کلیدی از سمت رقبای انجام شده است.

یکی از کلماتی که مدنظر دارید را از لیست انتخاب کرده و در گوگل سرچ کنید. در این مرحله باید از تجربه و هوش خود استفاده کنید. بررسی کنید که استراتژی وب سایت هایی که برای آن عبارت کلیدی در صفحه اول هستند، به چه صورت است. مثلا عنوان های آن ها را بررسی کنید تا متوجه شوید از چه دستورالعملی باید در روند کاری خود استفاده کنید.

مرحله 3: تولید چیزی خاص یا متفاوت

در مرحله سوم استراتژی، نوبت آن است که باکیفیت ترین محتوایی که می توانید را تولید کنید. وقتی صحبت از محتوای سئو شده می شود، دو گزینه پیش روی شما وجود دارد:

  • شما می توانید محتوایی متفاوت ایجاد کنید
  • شما می توانید محتوایی بهتر نشر دهید

بهتر است هر دو فاکتور "تفاوت" و "برتری" را مورد بررسی قرار دهیم...

تفاوت

در تدوین استراتژی بهینه سازی سایت، بعد از آنکه صفحه اول گوگل را بررسی کردید، حتما می خواهید محتوایی تولید کنید که بسیار بهتر از آن محتواهایی باشد که در صفحه اول حضور دارند. درست است؟

این کار خیلی خوبی است اما بعضی وقت ها بهتر است که به جای تولید محتوای بهتر، محتوایی تولید کنید که به طور کلی از دستورالعمل لینک های صفحه اول، پیروی نکند و کاملا متفاوت باشد.

چرا؟

این ترفند به محتوای شما کمک می کند تا در میان وب سایت های مختلف، خودنمایی کند و این خودنمایی کردن، سبب می شود تا نرخ کلیک، بازدید، نرخ تبدیل، رتبه بندی و ... ارتقا پیدا کنند.

به عنوان مثال، فرض کنید می خواهید که یک مقاله در مورد بهینه سازی سایت برای تلفن همراه بسازید و منتشر کنید؛ اگر صفحه اول گوگل را بررسی می کنید، می بینید که همه لینک هایی که حضور دارند، از یک دستورالعمل پیروی کرده اند و هیچکدام از آن ها خودنمایی نمی کند.

حالا فرض کنید که یک وب سایت بیاید و عنوانی مثل "100 تکنیک اسرارآمیز بهینه سازی سایت برای موبایل" را برای مقاله خود قرار دهد. شاید مفهوم این عنوان با عقل جور درنیاید؛ اما به قدری می تواند در افزایش ورودی شما تاثیر داشته باشد که تعجب خواهید کرد. متفاوت بودن فاکتوری است که در بیشتر استراتژی های سئو سایت قدرتمند پروژه های بزرگ، دیده می شود. پس شما هم سعی کنید در فاکتورهای مختلف استراتژی خود، متفاوت بودن را در نظر داشته باشید.

برتری

اگر متفاوت بودن باب میل شما نیست، باید گزینه دوم را در استراتژی بهینه سازی سایت پیاده سازی کنید. یعنی باید محتوایی تولید و منتشر کنید که از نظر اطلاعاتی که ارائه می دهد، اصلا قابل قیاس با لینک های صفحه اول نباشد.

به عنوان مثال اگر می خواهید بهترین گوشی های هوشمند سال جاری را معرفی کنید، باید تک به تک آن ها را از همه نظر تحلیل و بررسی کرده و نتیجه این کار را به بهترین شکل ممکن، به مخاطبین ارائه دهید. این در صورتی است که استراتژی دیگر رقبای شما، ارائه خلاصه ای از اطلاعات در مورد این گوشی های هوشمند باشد.

مرحله 4: با رعایت اصول، بک لینک بسازید

چه بخواهید چه نخواهید، برای بهبود رنک سایت در نتایج جستجو، نیاز مبرم به ساخت بک لینک وجود دارد. در حقیقت، مراجع معتبری مثل ماز، هنوز هم بک لینک را قوی ترین عامل برای افزایش رتبه در گوگل می دانند.

پس، بک لینک ها یکی از فاکتورهای رتبه بندی به شمار می روند.

مسئله اصلی این است که چگونه باید بک لینک سازی را شروع کنیم که مشکلی برای استراتژی سایت ما به وجود نیاید؟

بخشی از دوره جامع آموزش سئو نیوسئو:

بک لینک ها را باید به گونه ای بسازید که نه تنها گوگل، بلکه کاربران هم نتوانند تشخیص دهند که آن لینک ها توسط شما ساخته شده اند. به همین جهت باید بک لینک های مرتبط، نامرتبط، فالو، نوفالو، باکیفیت و بی کیفیت بسازید. استراتژی ای که از این روش بهره ببرد، بدون شک جزو بهترین استراتژی های سئو خواهد بود.

علت توصیه ای که در بالا کردیم، کاملا واضح است؛ ببینید هدف اصلی از بک لینک ها این است که گوگل متوجه شود که وب سایت موردنظر آنقدر ارزشمند است که دیگر وب سایت ها تصمیم گرفته اند به آن لینک بدهند؛ این یعنی چی؟ یعنی قرار نیست گوگل متوجه شود لینک هایی که به وب سایت شما داده شده اند، ساختگی می باشند. به همین دلیل تدوین استراتژی برای بهینه سازی سایت باید به گونه باشد که تنوع قالب بک لینک ها از نظر ساخت، به خوبی رعایت شود.

نکته مهم: دقت داشته باشید که وب سایت هایی که به تازگی راه اندازی شده اند، حداقل باید 3 ماه از انتشار اولین محتوای آن ها گذشته باشد و رتبه ای در SERPs گرفته باشند تا بتوانند کار ساخت بک لینک را شروع کنند.

مرحله 5: بهینه سازی برای سئو داخلی

این مرحله بیشتر در مورد این است که محتوای سایت خود را برای سئو، بهینه سازی کنید. نکات، مفاهیم و تکنیک های سئو داخلی آنقدر زیاد است که نمی توان در بخش کوچکی از یک مقاله چیدمان استراتژی برای بهینه سازی سایت همه آن ها را بررسی کرد. به همین دلیل، تمرکزمان در این بخش را محدود به سئو محتوا می کنیم.

در این مرحله از تدوین استراتژی که مختص سئو محتواست، قرار نیست به چگونگی چگالی کلمات کلیدی بپردازیم؛ اکثر شما می دانید که چطور باید از کلمات کلیدی در متن محتوا استفاده کنید؛ یا اگر هم نمی دانید، با یک جستجوی ساده می توانید یاد بگیرید.

خلاصه اینکه در این بخش شما باید به سیستم لینک سازی داخلی خود بپردازید. هنوز که هنوزه لینک سازی داخلی یکی از بخش های مهم سئو سایت بوده و بر روی بهبود آن موثر است. البته در صورتی که دقت و تمرکز فراوانی در این زمینه به خرج دهید.

ببینید فلسفه لینک سازی داخلی این است که شما از صفحاتی که اعتبار و رنک بالاتری دارند، به دیگر صفحات خود لینک بدهید تا آن ها نیز به کمک صفحات رنک بالای شما، بهبود رتبه داشته باشند (البته این فلسفه کلی است و باید بدانید که دلایل زیادی برای انجام لینک سازی داخلی غیز از انتقال اعتبار وجود دارد).

برای انجام این کار، به حساب سرچ کنسول سایت موردنظر خود بروید، برترین صفحاتی که از نظر ورودی و رنک وجود دارند را انتخاب کنید؛ بهتر است همیشه یک لیست از این صفحات داشته باشید و آن را بروز کنید. سپس، باید بررسی کنید که کدام صفحات مدنظر شما هستند که می خواهید بهبود رتبه داشته باشند. سرانجام، از صفحات با رنک بالاتر، به صفحاتی که رنک پایین تری دارند، لینک می دهید.

می بینید؛ انجام لینک دهی بین دو صفحه بسیار ساده است؛ اما مهم این است که چه صفحاتی برای لینک دادن انتخاب شده اند.

مرحله 6: بهینه سازی برای هدف جستجوی کاربر

قطعا شمایی که در حال مطالعه این مقاله هستید، می دانید که محتوای یک صفحه باید تطابق بالایی با آنچه که کاربر می خواهد داشته باشد. اما ما می خواهیم از جنبه ای متفاوت به موضوع هدف جستجوی کاربر نگاه کنیم. فرض کنید که یک کاربر در گوگل عبارت کلیدی "افزایش بازدید گوگل" را جستجو می کند؛ ما در نیوسئو مقاله ای در این زمینه تولید و منتشر کردیم؛ اما این محتوا در ماه های ابتدایی کار خود نتوانست در بین 5 رتبه برتر صفحه اول قرار بگیرد؛ می توانید حدس بزنید که دلیلش چه چیزی بود؟

شاید فکر کنید که محتوایی که تولید کرده بودیم کیفیت خوبی نداشت یا اینکه در روند بهینه سازی آن مشکل داشتیم؛ اما اصلا اینطور نبود. ما یک محتوای جامع و مفید در زمینه اصول سئو تولید کردیم و به کاربران توضیح دادیم که چطور می توانند با استفاده از این اصول به رنک یک برسند.

با این حال، در بین رنک های برتر نبودیم؛ اما بعد از بررسی و تحلیل هایی که انجام دادیم، متوجه شدیم که کاربرانی که عبارت کلیدی افزایش بازدید گوگل را جستجو می کنند، به دنبال مطالعه مفاهیم و اصول نیستند! آن ها می خواهند سریعا تکنیک هایی را مشاهده کنند که این تکنیک ها تاثیر مستقیمی در افزایش بازدید سایت آن ها داشته باشد. به همین دلیل، متن محتوا را دوباره نوشتیم و آن را بروز رسانی کردیم. بعد از مدت کوتاهی شاهد افزایش رتبه بسیار خوبی برای آن محتوا بودیم. چرا؟ چون توانستیم میزان تطابق محتوا با هدف جستجوی کاربر را به حداکثر برسانیم.

گوگل اهمیت بسیار بالایی برای این قضیه در نظر می گیرد و آن دسته از وب سایت هایی که نتوانند مطابق با هدف جستجو عمل کنند را به هیچ وجه در بین ده لینک صفحه اول قرار نمی دهد. پس، سعی کنید نگاه خود به هدف جستجوی کاربر را شبیه این مثالی که زدیم کنید تا بهترین استراتژی برای شما به صورت خود به خود شکل گیرد.

دقت داشته باشید اگر در تدوین استراتژی برای بهینه سازی وب سایت جایگاهی برای هدف جستجو در نظر گرفته نشود، آن استراتژی عملا به هیچ دردی نخواهد خورد!

مرحله 7: کاری کنید محتوای شما فوق العاده به نظر برسد

به طور کلی، ظاهر و طراحی محتوا شاید کم ارزش ترین بخش روند تولید و بازاریابی محتوا باشد.

اما به هیچ عنوان به این معنی نیست که شما به طور کلی بیخیال طراحی و ظاهر محتوای سایتتان شوید.

چه فایده ای دارد که محتوای بسیار فوق العاده ای تولید و منتشر کنید، اما ظاهرش به گونه ای باشد که هیچ کاربری نتواند حتی یک دقیقه به آن به طور کلی نگاه بکند؟

مطمئن باشید که با این کار، بخش اعطمی از استراتژی خود را نابود ساخته اید. دقیقا به همین دلایل، وب سایت های برتر، هزینه های زیادی برای ظاهر و طراحی وب سایت خود می کنند. حتی در برخی موارد، محتواهای بی کیفیتی که اطلاعات مفیدی ارائه نمی کردند، با داشتن طراحی جالب و جذاب، توانسته اند کاربران زیادی را جذب کنند.

مرحله 8: ساخت لینک برای صفحات سایت

اکنون زمان آن رسیده است که فعالانه برای محتوایی که تولید کرده اید، لینک بسازید. به صورت دقیقتر، در این بخش از استراتژی بهینه سازی وب سایت ما قرار است 3 متد از هزاران روشی که برای ساخت بک لینک وجود دارد را برای ساخت بک لینک به شما عزیزان ارائه کنیم.

درخواست ثبت لینک

شما می توانید از طریق ارسال ایمیل یا پل های ارتباطی که برخی از سایت های در سایتشان قرار می دهند، با آن ها تماس بگیرید و از آن ها به صورت خیلی حرفه ای درخواست کنید که به صفحه خاصی از وب سایت شما لینک بدهند.

در نظر داشته باشید که بیان این مطلب باید به گونه ای باشد که طرف مقابل تصور کند که با برندی حرفه ای روبروست و اگر لینکی به سایت شما بدهد، در واقع به چیزی با ارزش و مفید لینک داده است. به زبان دیگر شما باید خودتان را خیلی خاص جلوه دهید.

تحلیل بک لینک های رقبا

این روش یکی از رایج ترین هاست و اگر به درستی و با دقت فراوان انجام شود، می تواند یکی از موثرترین ها هم باشد. در این متد شما با استفاده از ابزارهایی که در گوگل وجود دارد، بک لینک های بهترین سایت هایی که برای عبارت کلیدی هدفتان رنک گرفته اند را شناسایی کرده و دقیقا شروع به ساخت همان بک لینک ها می کنید.

ابزار Backlink Checker ارائه شده توسط Ahrefs می تواند گزینه خوبی برای شروع کار باشد.

ثبت رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش های ساخت بک لینک می باشد؛ اما اگر کسب و کاری دارید که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده و هنوز به درآمد بالایی نرسیده است، ممکن است هزینه هایش برای شما کمی سنگین باشد.

رپورتاژ آگهی متن تبلیغاتی است که شما خودتان آن را تولید کرده و در آن معمولا 3 لینک قرار از وب سایت خود قرار می دهید؛ سپس به یک وب سایت با رنک و اعتبار بالا پیشنهاد می کنید تا در ازای دریافت مبلغی، این پست تبلیغاتی را در بین صفحاتی منتشر کند.

تولید و نشر رپورتاژ آگهی اصول خود خود را دارد که حتما باید رعایت شوند؛ در غیر این صورت نه تنها کمکی به شما و سایتتان نمی کند، بلکه ممکن است در نهایت باعث جریمه شدن سایتتان بشود.

مرحله 9: ارتقا و بروز رسانی محتوا

در حال حاضر، بروز رسانی محتوا نقش بسیار کلیدی در بهبود رنک سایت دارد. در همین وب سایت نیوسئو، صفحه آموزش تولید محتوا یکی از صفحاتی است که ما رتبه آن را تنها با بروز رسانی محتوا ارتقا داده ایم.

در نتیجه، شما از همان زمانی که تولید محتوای سایت خود را شروع کرده اید باید به فکر این باشید که قرار است این محتوا بعدا بروز شود. پس باید متن آن را به گونه ای تولید کنید که مشکلی در روند کاری آینده شما به وجود نیاید.

جالب است بدانید که کمتر کسی به اهمیت بروز رسانی محتوا در بین متخصصین سئو پی برده است. در نتیجه، شما می توانید با قرار دادن آن در استراتژی خود، به بهترین شکل ممکن، افزایش رتبه داشته باشید. البته دقت داشته باشید که در روند بروز رسانی محتوا به هیچ وجه نباید زیاده روی کرد.

همچنین صفحاتی که شما برای بروز رسانی انتخاب می کنید، باید بر اساس اصول انتخاب شده و طی مدت زمان مشخصی تغییر کنند. تنها در این صورت است که بروز رسانی محتواهایی که در سایت وجود دارند، می تواند به بهبود رنک کلی سایت کمک کند. در برخی موارد، آن دسته از وب سایت هایی که در بروز رسانی محتواهایشان زیاده روی کرده اند، با افت رتبه هم مواجه شده بودند.

  • ۹۹/۰۷/۱۷
  • رضا علوی

نظرات (۲)

سئو فاکس | آموزش سئو سایت - تعریف سئو چیست [Seofox.ir] - سایت سئو فاکس وبلاگ آموزش رایگان سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو گوگل؛ بینگ - خدمات سئو سئو فاکس SEO حرفه ای وبسایت | سئو سایت توسط سئو فاکس.
سئو چیست؟ تعریف سئو از زبان سئو فاکس - سئو سایت برای گوگل سئو چیست؟ تعریف سئو از زبان سئو فاکس تاریخچه سئو از زمان پیدایش موتورهای جستجو آغاز شده و تا به امروز ادامه دارد اما سئو سایت برای گوگل و بینگ | ​SEO Definitio
سئو فاکس فعالیت خود در سطح وب را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرد. کار ما با طراحی صفحات وب شروع شد و بی خوبی پیش می رفت اما به دلیل نداشتن مشتری باید به فکر چاره ای می بودیم تا با مفهومی به نام سئو آشنا شدیم | احسان اسکندری
آموزش رایگان سئو سایت توسط سئو فاکس؛ یادگیری سئو [Seofox.ir] - آموزش سئو سایت توسط سئو فاکس رایگان و حرفه ای - یادگیری علم سئو حرفه ای و عملی، بهترین سایت اموزش دانش سئو در ایران | Seofox.ir/seo-training - احسان اسکندری
نمونه قرارداد سئو و طراحی سایت از سایت سئو فاکس [Seofox.ir] - داشتن یک قرارداد سئو حرفه ای حرف اول را در گرفتن یک پروژه سئو می زند ما در سئو فاکس این قرارداد را به صورت رایگان در اخیار شما قرار میدهیم
آموزش سئو کلاه خاکستری - سئو Gray-hat SEO چیست [Seofox.ir] - سئو کلاه خاکستری متشکل از روش های قانونی و غیرقانونی سئو است. با آموزش های سئو فاکس مفهوم سئو به سبک خاکستری را به آسانی دریابید - آموزش سئو گری هت با چک لیست
فایل Robots.txt چیست - آموزش ویرایش فایل ربات - Seofox.ir - Robots exclusion standard مخفف و خلاصه شده Robots.txt گفته می شود فایلی است دستوری برای برقراری ارتباط با خزنده وب - استفاده از Robots در سئو تاثیر گذار است
تعریف موتور جستجو وب چیست؟ بهترین موتورهای جستجو - سئو فاکس
چگالی کلمات کلیدی چیست؟ چگالی کلمات کلیدی در سئو - سئو فاکس - استفاده درست از چگالی کلمات کلیدی در سئو می تواند منجر به بهبود سئو سایت شود اما اگر طبق اصول سئو پیش نروند؛ سایت پنالتی می شود - seofox.ir/keyword-density
مزرعه لینک چیست؟ لینک فارم - آموزش حرفه ای سئو با سئو فاکس - ایجاد مزرعه لینک Link Farm و مزرعه محتوا از روش های سئو کلاه سیاه است که موتور های جستجوگر با آن مقابله می کنند - seofox.ir/link-farm-and-content-far
خرید بک لینک دائمی [فروش بک لینک قوی] خارجی از سایت سئو فاکس - سئو فاکس به عنوان بهترین فروشنده بک لینک در ایران پکیج های بک لینک خود که تاثیر مثبت بر سئو رتبه گوگل دارند را با قیمت منصفافه میفروشد - seofox.ir/backlink
آنالیز سئو سایت - تست SEO سایت - چکاپ SEO Site توسط سئو فاکس - آموزش آنالیز سئو وب سایت از نظر وضعیت سئو فنی / بررسی سئو Off Page / سئو Technical / سئو On-page - آنالیز سئو سایت به سبک seofox.ir/analyze-seo
پیج رنک گوگل چیست؟ الگوریتم پیج رنک چیست - سئو فاکس - اگر سئو انجام می دهید یا به هر نحوی درگیر موتورهای جستجو به خصوص گوگل هستید، در مقطعی با موضوع پیج رنک گوگل مواجه خواهید شد - seofox.ir/page-rank
پروپزال سئو سایت - پروپوزال SEO سایت سئو فاکس دات آی آر - تهیه پروپوزال سئو نیاز به خرج مقدار زیادی خلاقیت، زمان و ابتکار عمل دارد البته نباید از یک پروپوزال سئو سایت برای هم پروژه ها استفاده کرد - seofox.ir/proposal/
سئو کلاه سفید چیست؟ آموزش سئو سفید White-hat SEO در سئو فاکس - در دنیای مدرن سئو با تغییرات همه روزه الگوریتم های گوگل نظیر رنک برین چهارچوب صحیح و استاندارد سئو کلاه سفید تنها راه برای پیشرفت است. seofox.ir/white-hat-seo/
بک لینک چیست؟ تاثیر بک لینک بر افزایش سئو سایت - سئو فاکس - بک لینک فارسی شده عبارت Backlink می باشد؛ هنگامی که یک صفحه در وب به صفحه ای دیگر لینک می شود مفهوم بک لینک به میان می آید - seofox.ir/backlink-definition
شرکت سئو چیست؟ سئو فاکس بهترین شرکت سئو در ایران - Seofox.ir - ساده ترین تعریفی که می توان از یک شرکت سئو داشت این است: به گروهی که قابلیت انجام خدمات سئو سایت را داردند شرکت سئو گفته می شود - seofox.ir/seo-company/
گوگل بات چیست؟ نقش گوگل بات در سئو - بهترین آموزش سئو فاکس - گوگل بات چیست؟ GoogleBot به خزنده گوگل گفته می شود که وظیفه شناسایی و ایندکس صفحات وب را بر عهده دارد - seofox.ir/googlebot/
تکنیک های سئو - آموزش بهترین روش های سئو سایت با سئو فاکس - به مجموعه اقداماتی که در جهت افزایش رتبه سایت در موتورهای جسجتو انجام می شود تکنیک های سئو سایت می گویند - seofox.ir/seo-techniques/
لینک شکسته چیست؟ بروکن لینک در سئو تعریف از Site سئو فاکس - لینک های شکسته عامل پنالتی گوگل و صعود به صفحه آخر گوگل هستند. البته کاملا بستگی به این موضوع دارد تا با چه سطحی به آن نگاه کنید - seofox.ir/broken-link/
تست سرعت سایت از نظر سئو - آموزش مقدماتی علم سئو - سئو فاکس
توضیحات متا چیست؟ درباره سئو متا دیسکریپشن - سئو فاکس - متا دیسکریپشن - به انگلیسی Meta Description بخشی از کدهای HTML سایت است که درباره موضوع صفحه اطلاعاتی را به سرچ انجین نشان می دهد seofox.ir/meta-description/
نرخ کلیک چیست؟ نقش CTR در روند سئو و بهینه سازی - سئو فاکس - تمامی تلاش های سئو اعم از تولید تولید محتوا شده، سئو تکنیکال و لینک بیلدینگ در نهایت باید منجر به افزایش CTR و ورود کاربر به سایت شود - seofox.ir/ctr/
الگوریتم سندباکس گوگل چیست؟ آموزش سئو رایگان و حرفه ای - Fox -
کلمات کلیدی طولانی - آموزش سئو از صفر تا صد - سئو فاکس - کلمات کلیدی طولانی معمولا به عباراتی گفته میشود که به جای در نظر گرفتن یک مفهوم کلی، دقیقا به نیاز کاربر اشاره دارند. seofox.ir/long-tail-keywords/
الگوریتم رنک برین چیست؟ دوره جامع آموزش SEO - سئو فاکس - رنک برین را می توان یکی از جدید ترین الگوریتم های گوگل بر مبنای هوش مصنوعی دانست این الگوریتم در OCTOBER 26TH, 2015 رونمایی شد - seofox.ir/rankbrain/
انکر تکست چیست؟ آموزش سئو - یادگیری سئو مبتدی پیشرفته - Fox - تعریف انکر تکست لیبل لینک یا متن لینک شده که به انگلیسی Anchor Text و فارسی متن لنگر نامیده می شود کلمه لینک شده در تگ هایپر لینک است - seofox.ir/anchor-text/
الگوریتم پاندا گوگل چیست؟ آموزش سئو 2020 - سایت سئو فاکس - اولین به روزرسانی الگوریتم گوگل پاندا (Google Panda) در February 23, 2011 انجام شد و 12٪ از نتایج جستجو جهانی را تحت تأثیر قرار داد - seofox.ir/google-panda/
تگ تایتل چیست؟ عنوان صفحه - آموزش رایگان تکنیک های سئو فاکس - عنوان صفحه معروف به پیج تایتل یکی از مهم ترین فاکتور های Onsite SEO و در عین حال از مهم ترین فاکتور های رتبه بندی گوگل و سئو است - seofox.ir/page-title/
سئو تکنیکال چیست؟ آموزش سئو تکنیکال - آموزش SEO با سئو فاکس - برای ساخت یک خانه آجری شما نیاز به ملات کار، پول و نیرو دارید در این مثال ملات حکم Technical SEO را دارد. سئو تکنیکال seofox.ir/technical-seo/
ریدایرکت چیست؟ سئو ریدایرکت - آموزش سئو SEO - سئو فاکس - ریدایرکت به پروسه تغییر مسیر نشانی وب (URL) به یک نشانی دیگر گفته می شود. ریدایرکت روشی است برای تغییر مسیر کاربر و خزنده وب - seofox.ir/redirect/
سفارش سئو سایت - خدمات سئو حرفه ای؛ سئو فاکس دات آی آر - موفقیت در یک استراتژی سئو کاملا بستگی به نحوه انجام آن دارد ما در سئو فاکس خدمات سئو حرفه ای در بستر انواع روش ها را ارائه می دهیم -seofox.ir/order/
سئو داخلی چیست؟ آموزش سئو داخلی - وب سایت آموزش سئو فاکس - 30% از فاکتورهای سئو در داخل سایت هستند مثل تگ تایتل و محتوای اصلی به این اقدامات سئو OnSite گفته می شود - seofox.ir/on-page-seo/
سئو خارجی چیست؟ آموزش سئو Off Site - آموزش کامل سئو فاکس - پیاده سازی استراتژی سئو خارجی به نسبت سئو داخلی و تکنیکال پیچیده تر است و البته از اهمیت بیشتری نیز برخوردار می باشد - seofox.ir/off-page-seo/
ابزار سئو - بهترین ابزارهای سئو سایت - آموزش تخصصی سئو فاکس - همانند یک کارخانه که بدون ابزار قادر به تولید نیست، سئو یک سایت نیز بدون استفاده از ابزارهای سئو کاری تقریبا غیر ممکن به نظر رسد - seofox.ir/seo-tools/
مشاوره سئو - خدمات مشاوره سئو سایت توسط وب سایت سئو فاکس - سئو سایت می بایست توسط خودشان انجام شود لذا کار به مرحله ای میرسد که نیاز به مشاوره سئو سایت بصورت تخصصی وجود دارد - seofox.ir/seo-consultation/
لینک بیلدینگ چیست؟ متخصص سئو شوید! سئو فاکس دات آی آر - به پروسه ایجاد لینک یا آماده کردن بستری برای دریافت لینک به صورت طبیعی لینک بیلدینگ گفته می شود - seofox.ir/link-building/
برندینگ چیست؟ آموزش سئو از صفر تا صد رایگان - سئو فاکس - برندینگ در عموم با نام برند سازی شناخته می شود که از قدیمی ترین و در عین حال قدرتمند ترین روش های بازاریابی دیجیتال است - seofox.ir/branding/
لوکال سئو چیست؟ آموزش سئو محلی از بخش آموزش SEO سئو فاکس - این روز ها بسیاری از جستجو ها در اینترنت بر اساس به منطقه ی جغرافیایی صورت میگیرد اهمیت لوکال سئو در اینجا مشخص می شود - seofox.ir/local-seo/
قیمت سئو سایت - بهترین سایت خدمات سئو ایران - سئو فاکس - با توجه به اینکه انجام سئو یک امر کاملا رقابتی و سفارشی است قاعدتا قیمت سئو سایت هم حد و مقدار مشخصی ندارد و دستخوش تغییر است - seofox.ir/seo-services-prices/
آموزش سئو وردپرس - یادگیری سئو مبتدی تا پیشرفته - سئو فاکس - در این مقاله به آموزش سئو وردپرس با کمک پلاگین Yoast می پردازیم. برای سئو سایت وردپرس چند افزونه خوب و قدرتمند وجود دارد - seofox.ir/wordpress-seo-plugin/
کتاب سئو | لیست بهترین کتاب های آموزش سئو سایت - سئو فاکس - مطالعه کتاب سئو یکی از بهترین راه های یادگیری سئو می باشد. در این صفحه به معرفی 10 کتاب سئو که ارزش مطالعه دارند می پردازیم - seofox.ir/google-seo-book/
لینک سازی چیست؟ آموزش لینک - آزمایشگاه تخصصی سئو - سئو فاکس - لینک سازی باعث ارسال سیگنال  از سایتی به سایتی دیگر می شود و گوگل پس از مشاهده سیگنال ارزشی را از صفحه لینک دهنده می گیرد - seofox.ir/rules-of-link-building/
تگ H1 چیست؟ دوره جامع آموزش سئو توسط احسان اسکندری سئو فاکس - تگ H1 یکی از مهم ترین تگ ها در سئو است این تگ پس از تگ عنوان به عنوان موثر ترین تگ از نظر گوگل محسوب می شود - seofox.ir/h1/
شروع سئو؛ دوره رایگان آموزش SEO از مبتدی تا پیشرفته سئو فاکس - برای شروع یادگیری سئو داشتن داشتن چند ویژگی شخصیتی الزامیست در غیر این صورت قادر به انجام آن نخواهید بود - seofox.ir/start-seo/
مقالات سئو؛ آموزش سئو SEO کامل و حرفه ای از ۰تا۱۰۰ سئو فاکس - مقالات سئو هنوز هم محبوب ترین روش برای یادگیری سئو و بهینه سازی موتور جستجو هستند در این مطلب قصد معرفی بهترین منابع را داریم - seofox.ir/seo-articels/
جدول تناوبی فاکتورهای سئو - آموزش سئو چیست - سئو فاکس - جدول تناوبی فاکتور های سئو توسط یکی از سایت های پیشگام این حوزه و مورد علاقه من یعنی سرچ انجین لند تهیه شده است - seofox.ir/seo-periodic-table/
پنالتی گوگل چیست؟ پیش نیاز های آموزش سئو - سایت SEO فاکس - به هر گونه تاثیر منفی که باعث کاهش رتبه کلمات کلیدی در نتایج جستجو شود Google Penalty گفته می شود - seofox.ir/google-penalty-removal/
آموزش Disavow چیست - آموزش سئو در تهران - سئو فاکس .ir - در این مقاله از وب سایت Seofox.ir مرجع آموزش سئو در ایران قصد داریم تا دباره آموزش Disavow کردن لینک های اسپم صحبت کنیم. - seofox.ir/spam-links-disavow/
بررسی رتبه کلمات کلیدی در گوگل - یک سایت آموزش سئو فاکس - یکی از دغدغه های همیشگی مدیران سایت بررسی رتبه کلمات کلیدی در گوگل است. اپلیکیشن های اندروید SERP Mojo و JETSEO این امکان را فراهم می کنند - seofox.ir/serpmojo/
الگوریتم پنگوئن گوگل چیست؟ مقالات آموزش سئو - سئو فاکس ایران - در حال حاضر الگوریتم پنگوئن گوگل یکی از جدید ترین الگوریتم های گوگل می باشد و وظیفه آن مبارزه با خرید و فروش بک لینک است - seofox.ir/google-penguin/
الگوریتم گوگل دنس چیست؟ آموزش سئو و بهینه سازی - سئو فاکس - الگوریتم گوگل دنس یکی از الگوریتم های گوگل است که تقریبا تمامی کسانی که با گوگل سر و کار دارند آن را تجربه کرده اند - seofox.ir/what-is-google-dance/
دامین اتوریتی چیست؟ آموزش سئو سازی سایت با سایت سئو فاکس - با از کار افتادن پیج رنک گوگل دامین اتوریتی به قابل اعتماد ترین متریک ارزش گذاری قدرت سایت تبدیل شده است. seofox.ir/what-is-domain-authority-and-page-authority/
آموزش ثبت سایت در گوگل - معرفی سایت به گوگل به سبک سئو فاکس - ثبت سایت در گوگل ایندکس در این چند ساله تغییراتی داشته است که باعث خنثی شدن بعضی از روش های قدیمی معرفی سایت به گوگل شده است - seofox.ir/add-site-in-google/
تگ و متا تگ های مهم در سئو - آموزش تخصصی SEO وبلاگ سئو فاکس - تگ یکی از اساسی ترین عناصر سئو است. آشنایی با تگ های مهم و موثر بر سئو برای متخصصان این حوزه امری ضروری است - seofox.ir/template/
تاثیر هاست بر سئو - پکیج آموزش سئو حرفه ای - سایت سئو فاکس - وضعیت سرور یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی وضعیت سایت است. در این نوشته به بررسی تاثیر هاست بر سئو می پردازیم - seofox.ir/host/
سئو دامنه - آموزش SEO-معرفی سئو چیست - سئو فاکس دات آی آر - فاکتور های سئو و رتبه بندی گوگل کم نیستند اما برخی از آن ها در دامنه وجود دارند که باید در هنگام ثبت دامنه به آن ها توجه کرد - seofox.ir/domain-seo/
لینک نوفالو چیست؟ دوره کاربردی آموزش سئو توسط سئو فاکس - پیشرفت روز افزودن موتورهای جستجو دنیای سئو را دستخوش تغییراتی می کند که یکی از آنها پدیدار شدن مفهومی به اسم "لینک نوفالو" است - seofox.ir/nofollow-links/
اخبار سئو؛ آشنایی با سئو یا بهینه سازی موتور جستجو؛ سئو فاکس - دنبال کردن اخبار سئو، آپدیت الگوریتم های موتور جستجو و مقالات تازه این حوزه می تواند در یادگیری هر چه بهتر سئو بسیار اثر بخش باشد - seofox.ir/seo-news/
سئو مخفف کلمه انگلیسی Search Engine Optimization سرچ انجین اپتیمایزیشن به معنای بهینه‌سازی موتور جستجو می باشد - سئو فاکس
تاریخچه سئو از زمان موتورهای جستجو آغاز شده و تا به امروز ادامه دارد اما سئو و بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو از زمان پیدایش گوگل یعنی سال 1997 به دلیل موفقیت آن میان کاربران اینترنت پر رنگ و پر رنگ تر شد
به هر اقدامی که به طور مستقیم برای بالا بردن رتبه سایت در سئو موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ؛ یاهو، داک داک گو و یا حتی بایدو چینی صورت بگیرد سئو و بهینه سازی سایت گفته می شود.
از سال های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۸ بهینه سازی موتورهای جستجو SEO پیچیدگی های الان را نداشت چرا که سایت های موجود در اینترنت به ۱۰۰۰ عدد هم نمی رسیدند و زمینه فعالیت اکثر آن ها نیز با یکدیگر متفاوت بود لذا موتورهای جستجو سئو وب مشکل زیادی با درک، شناسایی و دسته بندی محتوای آنها نداشتند.
از سال ۱۹۹۸ به بعد و با افزایش تعداد سایت ها دایرکتوری ها قادر به پاسخگویی درخواست کاربران نبودند در همان جا بود که ایده ساخت موتور جستجو سئو در ذهن کارآفرینان اینترنت شکل گرفت و دنیای SEO پا به عرصه تکنولوژی گذاشت.
در روزهای ابتدایی وضعیت سئو سایت بسیار ساده تر از الان بود، وبمستران به اهمیت جایگاه در نتایج پی برده بودند در همان هنگام بود که تخصص سئو پدید می‌آمد.
پروسه سئو در موتورهای جستجو ابتدایی بسیار ساده تر از وضعیت فعلی بود به طور مثال در آن زمان فقط کافی بود تا با تکرار یک کلمه سئو در متن وزن آن را بیشتر کنید تا رتبه بهتری بگیرید یا کلیدواژه های خود را در سئو متاتگ کیوردز که الان کار نمیکند قرار دهید.
سرگئی برین و لری پیج، گوگل را در سال ۱۹۹۸ بنیان‌گذاری کردند. گوگل درمیان کاربران اینترنت هواداران بسیاری را به خود جذب کرد دلیل آن نیز طراحی ساده آن بود. عوامل خارج از صفحه (مانند رتبه صفحه و تجزیه تحلیل لینک) نیز همانند عوامل داخل صفحه (استفاده از کلمه کلیدی به تعداد مناسب، متاتگ‌ها، عنوان‌ها، لینک و ساختار سئو استاندارد) مورد توجه قرار گرفتند تا گوگل را قادر سازند که از نوعی دست‌کاری که در نتایج جستجو دیده می‌شود، که تنها به عوامل داخل صفحه توجه می‌کنند، اجتناب کند.
بعضی از این طرح‌ها یا مزارع لینک در سئو، موجب ایجاد هزاران وب‌سایت برای فروش بک لینک در سئو شدند. با گسترش عمومیت وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های رسانه‌های اجتماعی، موتورهای جستجوی پیشرفته در الگوریتم‌های خود تغییراتی در جهت بهبود ایندکس اعمال کردند. گوگل در فوریه ۲۰۱۱، از آپدیت الگوریتم پاندا در سئو خبر داد که وب‌سایت‌هایی را که حاوی محتوای کپی از دیگر وب‌سایت‌ها و منابع بودند را جریمه کند.
در آوریل ۲۰۱۲، گوگل از آپدیت گوگل پنگوئن خبر داد کرد که هدف آن، جریمه کردن وب‌سایت‌هایی بود که از روش‌های غیر استاندارد لینک بیلدینگ جهت افزایش سئو سایت خود استفاده می‌کردند.
در سال 2020 چندین کنگره مهم در آمریکا با حضور مدیران کمپانی بزرگ تکنولوژی مثل فیسبوک، تویتر و البته گوگل برگزار شد که در یکی از این کنفرانس ها خانم Lofgren نماینده سنا آمریکا از سوندار پیچای مدیرعامل اجرایی آلفابت سوالاتی پپرسید که پاسخ آنها گویای پیچیدگی‌ سئو می باشد:
موتورهای جستجوی پیشرفته دنیا مانند گوگل، بینگ، یاهو!، داک داک گو و بایدو از خزنده‌های وب جهت پیداکردن صفحات استفاده می‌کنند. دو دایرکتوری عمده یاهو و دی‌موز نیازمند ارسال دستی و بازنگری انسانی هستند. شرکت گوگل، Google Search Console را پیشنهاد می‌دهد که یک فید نقشه سایت XML می‌تواند برای آن ایجاد و به‌ طور رایگان در کنسول Submit شود
به‌منظور جلوگیری از محتوای نامطلوب در ایندکس‌های جستجو، وبمستران می‌توانند به عنکبوت‌ها (به انگلیسی: Spider) دستور بدهند که فایل‌ها یا دایرکتوری‌های خاصی را درون فایل استاندارد robots.txt در دایرکتوری اصلی دامنه، مورد بررسی و خزش (به انگلیسی: Crawl) قرار ندهند. به‌علاوه، یک صفحه می‌تواند صراحتاً از پایگاه داده‌ موتور جستجو خارج شود
درک سئو؛ برای شروع لغت نامه و یا همان مفاهیم اصلی سئو را دریابید
سئو مانند هر دانش دیگری دارای مفاهیم و معانی بیسیک خود است
بستگی به میزان رقابت کلمات کلیدی دارد اما آمار های حاکی از آن است که سئو داخلی سایت حدودا 30% از فاکتورهای رتبه بندی گوگل را در بر می گیرند لذا پس از سئو خارجی سئو داخلی زمین بازی ما برای موفقیت در سئو است.
سئو و بهینه سازی سایت توسط سئو فاکس - Seofox.ir
خدمات حرفه ای سئو توسط سئو فاکس
آموزش رایگان سئو سایت توسط سئو فاکس - آموزش سئو سایت توسط سئو فاکس رایگان و حرفه ای - یادگیری علم سئو حرفه ای و عملی، بهترین سایت اموزش دانش سئو در ایران | Seofox.ir/seo-training - احسان اسکندری

Submitted by ehsan on Oct 25, 2021 at 7:24 PM

cPanel License not activated

سئو فاکس | آموزش سئو سایت - تعریف سئو چیست [Seofox.ir] - سایت سئو فاکس وبلاگ آموزش رایگان سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو گوگل؛ بینگ - خدمات سئو سئو فاکس SEO حرفه ای وبسایت | سئو سایت توسط سئو فاکس.
سئو چیست؟ تعریف سئو از زبان سئو فاکس - سئو سایت برای گوگل سئو چیست؟ تعریف سئو از زبان سئو فاکس تاریخچه سئو از زمان پیدایش موتورهای جستجو آغاز شده و تا به امروز ادامه دارد اما سئو سایت برای گوگل و بینگ | ​SEO Definitio
سئو فاکس فعالیت خود در سطح وب را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرد. کار ما با طراحی صفحات وب شروع شد و بی خوبی پیش می رفت اما به دلیل نداشتن مشتری باید به فکر چاره ای می بودیم تا با مفهومی به نام سئو آشنا شدیم | احسان اسکندری
آموزش رایگان سئو سایت توسط سئو فاکس؛ یادگیری سئو [Seofox.ir] - آموزش سئو سایت توسط سئو فاکس رایگان و حرفه ای - یادگیری علم سئو حرفه ای و عملی، بهترین سایت اموزش دانش سئو در ایران | Seofox.ir/seo-training - احسان اسکندری
نمونه قرارداد سئو و طراحی سایت از سایت سئو فاکس [Seofox.ir] - داشتن یک قرارداد سئو حرفه ای حرف اول را در گرفتن یک پروژه سئو می زند ما در سئو فاکس این قرارداد را به صورت رایگان در اخیار شما قرار میدهیم
آموزش سئو کلاه خاکستری - سئو Gray-hat SEO چیست [Seofox.ir] - سئو کلاه خاکستری متشکل از روش های قانونی و غیرقانونی سئو است. با آموزش های سئو فاکس مفهوم سئو به سبک خاکستری را به آسانی دریابید - آموزش سئو گری هت با چک لیست
فایل Robots.txt چیست - آموزش ویرایش فایل ربات - Seofox.ir - Robots exclusion standard مخفف و خلاصه شده Robots.txt گفته می شود فایلی است دستوری برای برقراری ارتباط با خزنده وب - استفاده از Robots در سئو تاثیر گذار است
تعریف موتور جستجو وب چیست؟ بهترین موتورهای جستجو - سئو فاکس
چگالی کلمات کلیدی چیست؟ چگالی کلمات کلیدی در سئو - سئو فاکس - استفاده درست از چگالی کلمات کلیدی در سئو می تواند منجر به بهبود سئو سایت شود اما اگر طبق اصول سئو پیش نروند؛ سایت پنالتی می شود - seofox.ir/keyword-density
مزرعه لینک چیست؟ لینک فارم - آموزش حرفه ای سئو با سئو فاکس - ایجاد مزرعه لینک Link Farm و مزرعه محتوا از روش های سئو کلاه سیاه است که موتور های جستجوگر با آن مقابله می کنند - seofox.ir/link-farm-and-content-far
خرید بک لینک دائمی [فروش بک لینک قوی] خارجی از سایت سئو فاکس - سئو فاکس به عنوان بهترین فروشنده بک لینک در ایران پکیج های بک لینک خود که تاثیر مثبت بر سئو رتبه گوگل دارند را با قیمت منصفافه میفروشد - seofox.ir/backlink
آنالیز سئو سایت - تست SEO سایت - چکاپ SEO Site توسط سئو فاکس - آموزش آنالیز سئو وب سایت از نظر وضعیت سئو فنی / بررسی سئو Off Page / سئو Technical / سئو On-page - آنالیز سئو سایت به سبک seofox.ir/analyze-seo
پیج رنک گوگل چیست؟ الگوریتم پیج رنک چیست - سئو فاکس - اگر سئو انجام می دهید یا به هر نحوی درگیر موتورهای جستجو به خصوص گوگل هستید، در مقطعی با موضوع پیج رنک گوگل مواجه خواهید شد - seofox.ir/page-rank
پروپزال سئو سایت - پروپوزال SEO سایت سئو فاکس دات آی آر - تهیه پروپوزال سئو نیاز به خرج مقدار زیادی خلاقیت، زمان و ابتکار عمل دارد البته نباید از یک پروپوزال سئو سایت برای هم پروژه ها استفاده کرد - seofox.ir/proposal/
سئو کلاه سفید چیست؟ آموزش سئو سفید White-hat SEO در سئو فاکس - در دنیای مدرن سئو با تغییرات همه روزه الگوریتم های گوگل نظیر رنک برین چهارچوب صحیح و استاندارد سئو کلاه سفید تنها راه برای پیشرفت است. seofox.ir/white-hat-seo/
بک لینک چیست؟ تاثیر بک لینک بر افزایش سئو سایت - سئو فاکس - بک لینک فارسی شده عبارت Backlink می باشد؛ هنگامی که یک صفحه در وب به صفحه ای دیگر لینک می شود مفهوم بک لینک به میان می آید - seofox.ir/backlink-definition
شرکت سئو چیست؟ سئو فاکس بهترین شرکت سئو در ایران - Seofox.ir - ساده ترین تعریفی که می توان از یک شرکت سئو داشت این است: به گروهی که قابلیت انجام خدمات سئو سایت را داردند شرکت سئو گفته می شود - seofox.ir/seo-company/
گوگل بات چیست؟ نقش گوگل بات در سئو - بهترین آموزش سئو فاکس - گوگل بات چیست؟ GoogleBot به خزنده گوگل گفته می شود که وظیفه شناسایی و ایندکس صفحات وب را بر عهده دارد - seofox.ir/googlebot/
تکنیک های سئو - آموزش بهترین روش های سئو سایت با سئو فاکس - به مجموعه اقداماتی که در جهت افزایش رتبه سایت در موتورهای جسجتو انجام می شود تکنیک های سئو سایت می گویند - seofox.ir/seo-techniques/
لینک شکسته چیست؟ بروکن لینک در سئو تعریف از Site سئو فاکس - لینک های شکسته عامل پنالتی گوگل و صعود به صفحه آخر گوگل هستند. البته کاملا بستگی به این موضوع دارد تا با چه سطحی به آن نگاه کنید - seofox.ir/broken-link/
تست سرعت سایت از نظر سئو - آموزش مقدماتی علم سئو - سئو فاکس
توضیحات متا چیست؟ درباره سئو متا دیسکریپشن - سئو فاکس - متا دیسکریپشن - به انگلیسی Meta Description بخشی از کدهای HTML سایت است که درباره موضوع صفحه اطلاعاتی را به سرچ انجین نشان می دهد seofox.ir/meta-description/
نرخ کلیک چیست؟ نقش CTR در روند سئو و بهینه سازی - سئو فاکس - تمامی تلاش های سئو اعم از تولید تولید محتوا شده، سئو تکنیکال و لینک بیلدینگ در نهایت باید منجر به افزایش CTR و ورود کاربر به سایت شود - seofox.ir/ctr/
الگوریتم سندباکس گوگل چیست؟ آموزش سئو رایگان و حرفه ای - Fox -
کلمات کلیدی طولانی - آموزش سئو از صفر تا صد - سئو فاکس - کلمات کلیدی طولانی معمولا به عباراتی گفته میشود که به جای در نظر گرفتن یک مفهوم کلی، دقیقا به نیاز کاربر اشاره دارند. seofox.ir/long-tail-keywords/
الگوریتم رنک برین چیست؟ دوره جامع آموزش SEO - سئو فاکس - رنک برین را می توان یکی از جدید ترین الگوریتم های گوگل بر مبنای هوش مصنوعی دانست این الگوریتم در OCTOBER 26TH, 2015 رونمایی شد - seofox.ir/rankbrain/
انکر تکست چیست؟ آموزش سئو - یادگیری سئو مبتدی پیشرفته - Fox - تعریف انکر تکست لیبل لینک یا متن لینک شده که به انگلیسی Anchor Text و فارسی متن لنگر نامیده می شود کلمه لینک شده در تگ هایپر لینک است - seofox.ir/anchor-text/
الگوریتم پاندا گوگل چیست؟ آموزش سئو 2020 - سایت سئو فاکس - اولین به روزرسانی الگوریتم گوگل پاندا (Google Panda) در February 23, 2011 انجام شد و 12٪ از نتایج جستجو جهانی را تحت تأثیر قرار داد - seofox.ir/google-panda/
تگ تایتل چیست؟ عنوان صفحه - آموزش رایگان تکنیک های سئو فاکس - عنوان صفحه معروف به پیج تایتل یکی از مهم ترین فاکتور های Onsite SEO و در عین حال از مهم ترین فاکتور های رتبه بندی گوگل و سئو است - seofox.ir/page-title/
سئو تکنیکال چیست؟ آموزش سئو تکنیکال - آموزش SEO با سئو فاکس - برای ساخت یک خانه آجری شما نیاز به ملات کار، پول و نیرو دارید در این مثال ملات حکم Technical SEO را دارد. سئو تکنیکال seofox.ir/technical-seo/
ریدایرکت چیست؟ سئو ریدایرکت - آموزش سئو SEO - سئو فاکس - ریدایرکت به پروسه تغییر مسیر نشانی وب (URL) به یک نشانی دیگر گفته می شود. ریدایرکت روشی است برای تغییر مسیر کاربر و خزنده وب - seofox.ir/redirect/
سفارش سئو سایت - خدمات سئو حرفه ای؛ سئو فاکس دات آی آر - موفقیت در یک استراتژی سئو کاملا بستگی به نحوه انجام آن دارد ما در سئو فاکس خدمات سئو حرفه ای در بستر انواع روش ها را ارائه می دهیم -seofox.ir/order/
سئو داخلی چیست؟ آموزش سئو داخلی - وب سایت آموزش سئو فاکس - 30% از فاکتورهای سئو در داخل سایت هستند مثل تگ تایتل و محتوای اصلی به این اقدامات سئو OnSite گفته می شود - seofox.ir/on-page-seo/
سئو خارجی چیست؟ آموزش سئو Off Site - آموزش کامل سئو فاکس - پیاده سازی استراتژی سئو خارجی به نسبت سئو داخلی و تکنیکال پیچیده تر است و البته از اهمیت بیشتری نیز برخوردار می باشد - seofox.ir/off-page-seo/
ابزار سئو - بهترین ابزارهای سئو سایت - آموزش تخصصی سئو فاکس - همانند یک کارخانه که بدون ابزار قادر به تولید نیست، سئو یک سایت نیز بدون استفاده از ابزارهای سئو کاری تقریبا غیر ممکن به نظر رسد - seofox.ir/seo-tools/
مشاوره سئو - خدمات مشاوره سئو سایت توسط وب سایت سئو فاکس - سئو سایت می بایست توسط خودشان انجام شود لذا کار به مرحله ای میرسد که نیاز به مشاوره سئو سایت بصورت تخصصی وجود دارد - seofox.ir/seo-consultation/
لینک بیلدینگ چیست؟ متخصص سئو شوید! سئو فاکس دات آی آر - به پروسه ایجاد لینک یا آماده کردن بستری برای دریافت لینک به صورت طبیعی لینک بیلدینگ گفته می شود - seofox.ir/link-building/
برندینگ چیست؟ آموزش سئو از صفر تا صد رایگان - سئو فاکس - برندینگ در عموم با نام برند سازی شناخته می شود که از قدیمی ترین و در عین حال قدرتمند ترین روش های بازاریابی دیجیتال است - seofox.ir/branding/
لوکال سئو چیست؟ آموزش سئو محلی از بخش آموزش SEO سئو فاکس - این روز ها بسیاری از جستجو ها در اینترنت بر اساس به منطقه ی جغرافیایی صورت میگیرد اهمیت لوکال سئو در اینجا مشخص می شود - seofox.ir/local-seo/
قیمت سئو سایت - بهترین سایت خدمات سئو ایران - سئو فاکس - با توجه به اینکه انجام سئو یک امر کاملا رقابتی و سفارشی است قاعدتا قیمت سئو سایت هم حد و مقدار مشخصی ندارد و دستخوش تغییر است - seofox.ir/seo-services-prices/
آموزش سئو وردپرس - یادگیری سئو مبتدی تا پیشرفته - سئو فاکس - در این مقاله به آموزش سئو وردپرس با کمک پلاگین Yoast می پردازیم. برای سئو سایت وردپرس چند افزونه خوب و قدرتمند وجود دارد - seofox.ir/wordpress-seo-plugin/
کتاب سئو | لیست بهترین کتاب های آموزش سئو سایت - سئو فاکس - مطالعه کتاب سئو یکی از بهترین راه های یادگیری سئو می باشد. در این صفحه به معرفی 10 کتاب سئو که ارزش مطالعه دارند می پردازیم - seofox.ir/google-seo-book/
لینک سازی چیست؟ آموزش لینک - آزمایشگاه تخصصی سئو - سئو فاکس - لینک سازی باعث ارسال سیگنال  از سایتی به سایتی دیگر می شود و گوگل پس از مشاهده سیگنال ارزشی را از صفحه لینک دهنده می گیرد - seofox.ir/rules-of-link-building/
تگ H1 چیست؟ دوره جامع آموزش سئو توسط احسان اسکندری سئو فاکس - تگ H1 یکی از مهم ترین تگ ها در سئو است این تگ پس از تگ عنوان به عنوان موثر ترین تگ از نظر گوگل محسوب می شود - seofox.ir/h1/
شروع سئو؛ دوره رایگان آموزش SEO از مبتدی تا پیشرفته سئو فاکس - برای شروع یادگیری سئو داشتن داشتن چند ویژگی شخصیتی الزامیست در غیر این صورت قادر به انجام آن نخواهید بود - seofox.ir/start-seo/
مقالات سئو؛ آموزش سئو SEO کامل و حرفه ای از ۰تا۱۰۰ سئو فاکس - مقالات سئو هنوز هم محبوب ترین روش برای یادگیری سئو و بهینه سازی موتور جستجو هستند در این مطلب قصد معرفی بهترین منابع را داریم - seofox.ir/seo-articels/
جدول تناوبی فاکتورهای سئو - آموزش سئو چیست - سئو فاکس - جدول تناوبی فاکتور های سئو توسط یکی از سایت های پیشگام این حوزه و مورد علاقه من یعنی سرچ انجین لند تهیه شده است - seofox.ir/seo-periodic-table/
پنالتی گوگل چیست؟ پیش نیاز های آموزش سئو - سایت SEO فاکس - به هر گونه تاثیر منفی که باعث کاهش رتبه کلمات کلیدی در نتایج جستجو شود Google Penalty گفته می شود - seofox.ir/google-penalty-removal/
آموزش Disavow چیست - آموزش سئو در تهران - سئو فاکس .ir - در این مقاله از وب سایت Seofox.ir مرجع آموزش سئو در ایران قصد داریم تا دباره آموزش Disavow کردن لینک های اسپم صحبت کنیم. - seofox.ir/spam-links-disavow/
بررسی رتبه کلمات کلیدی در گوگل - یک سایت آموزش سئو فاکس - یکی از دغدغه های همیشگی مدیران سایت بررسی رتبه کلمات کلیدی در گوگل است. اپلیکیشن های اندروید SERP Mojo و JETSEO این امکان را فراهم می کنند - seofox.ir/serpmojo/
الگوریتم پنگوئن گوگل چیست؟ مقالات آموزش سئو - سئو فاکس ایران - در حال حاضر الگوریتم پنگوئن گوگل یکی از جدید ترین الگوریتم های گوگل می باشد و وظیفه آن مبارزه با خرید و فروش بک لینک است - seofox.ir/google-penguin/
الگوریتم گوگل دنس چیست؟ آموزش سئو و بهینه سازی - سئو فاکس - الگوریتم گوگل دنس یکی از الگوریتم های گوگل است که تقریبا تمامی کسانی که با گوگل سر و کار دارند آن را تجربه کرده اند - seofox.ir/what-is-google-dance/
دامین اتوریتی چیست؟ آموزش سئو سازی سایت با سایت سئو فاکس - با از کار افتادن پیج رنک گوگل دامین اتوریتی به قابل اعتماد ترین متریک ارزش گذاری قدرت سایت تبدیل شده است. seofox.ir/what-is-domain-authority-and-page-authority/
آموزش ثبت سایت در گوگل - معرفی سایت به گوگل به سبک سئو فاکس - ثبت سایت در گوگل ایندکس در این چند ساله تغییراتی داشته است که باعث خنثی شدن بعضی از روش های قدیمی معرفی سایت به گوگل شده است - seofox.ir/add-site-in-google/
تگ و متا تگ های مهم در سئو - آموزش تخصصی SEO وبلاگ سئو فاکس - تگ یکی از اساسی ترین عناصر سئو است. آشنایی با تگ های مهم و موثر بر سئو برای متخصصان این حوزه امری ضروری است - seofox.ir/template/
تاثیر هاست بر سئو - پکیج آموزش سئو حرفه ای - سایت سئو فاکس - وضعیت سرور یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی وضعیت سایت است. در این نوشته به بررسی تاثیر هاست بر سئو می پردازیم - seofox.ir/host/
سئو دامنه - آموزش SEO-معرفی سئو چیست - سئو فاکس دات آی آر - فاکتور های سئو و رتبه بندی گوگل کم نیستند اما برخی از آن ها در دامنه وجود دارند که باید در هنگام ثبت دامنه به آن ها توجه کرد - seofox.ir/domain-seo/
لینک نوفالو چیست؟ دوره کاربردی آموزش سئو توسط سئو فاکس - پیشرفت روز افزودن موتورهای جستجو دنیای سئو را دستخوش تغییراتی می کند که یکی از آنها پدیدار شدن مفهومی به اسم "لینک نوفالو" است - seofox.ir/nofollow-links/
اخبار سئو؛ آشنایی با سئو یا بهینه سازی موتور جستجو؛ سئو فاکس - دنبال کردن اخبار سئو، آپدیت الگوریتم های موتور جستجو و مقالات تازه این حوزه می تواند در یادگیری هر چه بهتر سئو بسیار اثر بخش باشد - seofox.ir/seo-news/
سئو مخفف کلمه انگلیسی Search Engine Optimization سرچ انجین اپتیمایزیشن به معنای بهینه‌سازی موتور جستجو می باشد - سئو فاکس
تاریخچه سئو از زمان موتورهای جستجو آغاز شده و تا به امروز ادامه دارد اما سئو و بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو از زمان پیدایش گوگل یعنی سال 1997 به دلیل موفقیت آن میان کاربران اینترنت پر رنگ و پر رنگ تر شد
به هر اقدامی که به طور مستقیم برای بالا بردن رتبه سایت در سئو موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ؛ یاهو، داک داک گو و یا حتی بایدو چینی صورت بگیرد سئو و بهینه سازی سایت گفته می شود.
از سال های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۸ بهینه سازی موتورهای جستجو SEO پیچیدگی های الان را نداشت چرا که سایت های موجود در اینترنت به ۱۰۰۰ عدد هم نمی رسیدند و زمینه فعالیت اکثر آن ها نیز با یکدیگر متفاوت بود لذا موتورهای جستجو سئو وب مشکل زیادی با درک، شناسایی و دسته بندی محتوای آنها نداشتند.
از سال ۱۹۹۸ به بعد و با افزایش تعداد سایت ها دایرکتوری ها قادر به پاسخگویی درخواست کاربران نبودند در همان جا بود که ایده ساخت موتور جستجو سئو در ذهن کارآفرینان اینترنت شکل گرفت و دنیای SEO پا به عرصه تکنولوژی گذاشت.
در روزهای ابتدایی وضعیت سئو سایت بسیار ساده تر از الان بود، وبمستران به اهمیت جایگاه در نتایج پی برده بودند در همان هنگام بود که تخصص سئو پدید می‌آمد.
پروسه سئو در موتورهای جستجو ابتدایی بسیار ساده تر از وضعیت فعلی بود به طور مثال در آن زمان فقط کافی بود تا با تکرار یک کلمه سئو در متن وزن آن را بیشتر کنید تا رتبه بهتری بگیرید یا کلیدواژه های خود را در سئو متاتگ کیوردز که الان کار نمیکند قرار دهید.
سرگئی برین و لری پیج، گوگل را در سال ۱۹۹۸ بنیان‌گذاری کردند. گوگل درمیان کاربران اینترنت هواداران بسیاری را به خود جذب کرد دلیل آن نیز طراحی ساده آن بود. عوامل خارج از صفحه (مانند رتبه صفحه و تجزیه تحلیل لینک) نیز همانند عوامل داخل صفحه (استفاده از کلمه کلیدی به تعداد مناسب، متاتگ‌ها، عنوان‌ها، لینک و ساختار سئو استاندارد) مورد توجه قرار گرفتند تا گوگل را قادر سازند که از نوعی دست‌کاری که در نتایج جستجو دیده می‌شود، که تنها به عوامل داخل صفحه توجه می‌کنند، اجتناب کند.
بعضی از این طرح‌ها یا مزارع لینک در سئو، موجب ایجاد هزاران وب‌سایت برای فروش بک لینک در سئو شدند. با گسترش عمومیت وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های رسانه‌های اجتماعی، موتورهای جستجوی پیشرفته در الگوریتم‌های خود تغییراتی در جهت بهبود ایندکس اعمال کردند. گوگل در فوریه ۲۰۱۱، از آپدیت الگوریتم پاندا در سئو خبر داد که وب‌سایت‌هایی را که حاوی محتوای کپی از دیگر وب‌سایت‌ها و منابع بودند را جریمه کند.
در آوریل ۲۰۱۲، گوگل از آپدیت گوگل پنگوئن خبر داد کرد که هدف آن، جریمه کردن وب‌سایت‌هایی بود که از روش‌های غیر استاندارد لینک بیلدینگ جهت افزایش سئو سایت خود استفاده می‌کردند.
در سال 2020 چندین کنگره مهم در آمریکا با حضور مدیران کمپانی بزرگ تکنولوژی مثل فیسبوک، تویتر و البته گوگل برگزار شد که در یکی از این کنفرانس ها خانم Lofgren نماینده سنا آمریکا از سوندار پیچای مدیرعامل اجرایی آلفابت سوالاتی پپرسید که پاسخ آنها گویای پیچیدگی‌ سئو می باشد:
موتورهای جستجوی پیشرفته دنیا مانند گوگل، بینگ، یاهو!، داک داک گو و بایدو از خزنده‌های وب جهت پیداکردن صفحات استفاده می‌کنند. دو دایرکتوری عمده یاهو و دی‌موز نیازمند ارسال دستی و بازنگری انسانی هستند. شرکت گوگل، Google Search Console را پیشنهاد می‌دهد که یک فید نقشه سایت XML می‌تواند برای آن ایجاد و به‌ طور رایگان در کنسول Submit شود
به‌منظور جلوگیری از محتوای نامطلوب در ایندکس‌های جستجو، وبمستران می‌توانند به عنکبوت‌ها (به انگلیسی: Spider) دستور بدهند که فایل‌ها یا دایرکتوری‌های خاصی را درون فایل استاندارد robots.txt در دایرکتوری اصلی دامنه، مورد بررسی و خزش (به انگلیسی: Crawl) قرار ندهند. به‌علاوه، یک صفحه می‌تواند صراحتاً از پایگاه داده‌ موتور جستجو خارج شود
درک سئو؛ برای شروع لغت نامه و یا همان مفاهیم اصلی سئو را دریابید
سئو مانند هر دانش دیگری دارای مفاهیم و معانی بیسیک خود است
بستگی به میزان رقابت کلمات کلیدی دارد اما آمار های حاکی از آن است که سئو داخلی سایت حدودا 30% از فاکتورهای رتبه بندی گوگل را در بر می گیرند لذا پس از سئو خارجی سئو داخلی زمین بازی ما برای موفقیت در سئو است.
سئو و بهینه سازی سایت توسط سئو فاکس - Seofox.ir
خدمات حرفه ای سئو توسط سئو فاکس
آموزش رایگان سئو سایت توسط سئو فاکس - آموزش سئو سایت توسط سئو فاکس رایگان و حرفه ای - یادگیری علم سئو حرفه ای و عملی، بهترین سایت اموزش دانش سئو در ایران | Seofox.ir/seo-training - احسان اسکندری

  • وب آموزان
  • <!--td {border: 1px solid #ccc;}br {mso-data-placement:same-cell;}-->

    همه چیز با کلماتی که کاربر در باکس جستجوی گوگل تایپ میکند شروع میشود. می توان گفت کلمات کلیدی مانند طعمه قلاب ماهیگیری هستند تا کاربری که مانند ماهی در دریای گوگل شناور است را به سمت خود بکشند! کاربران برای کسب اطلاعات مورد نیاز خود کلمات و عبارت هایی را در گوگل جستجو میکنند که شناخت این کلمات و نیازهای کاربر اولین گام در سئو ی سایت و تولید محتوای مناسب است.

    صاحب سایت ابتدا باید شناخت درستی از کسب و کار خود و موضوعات مرتبط با آن داشته باشد و در مرحله بعد باید نیاز کاربران و مخاطبان مرتبط با کسب و کار خود را بشناسد و به این ترتیب با انتخاب کلمات کلیدی مناسب کاربر را به سمت سایت خود بکشاند.
    به عنوان یک وب مستر یا مدیر سایت، هدف شما باید ارتباط عمیق و دقیق میان کلمه کلیدی محتوا و موضوع کلی متن باشد تا کاربر جستجوگر به هدف خود برسد و رضایت وی از رسیدن به صفحه شما جلب شود.

    تحقیق کلمات کلیدی چیست؟

    تحقیق کلمات کلیدی به معنی بررسی تعداد جستجوهای هر کلمه یا عبارت در گوگل است؛ به کمک این تحقیق می توانید بفهمید که کاربران در حوزه کاری شما به دنبال چه چیزی هستند و کدام یک از اینموضوعات برای آنها بیشتر اهمیت دارد؟ چه کلماتی برای کسب و کار شما مهم تر است و ارزش بیشتری دارد. چه تعدادی از آدم ها به موضوع کسب و کار شما علاقه مند هستند و محصولات و خدمات شما را جستجو میکنند. حتی می توانید بررسی کنید که آیا روند تعداد جستجو در حال افزایش هست یا نه بازار شما در حال رشد است یا نه

    ۵ گامی که باید برای انتخاب کلمات کلیدی برداریم چیست؟

    ۱- ابتدا باید هدف کسب و کارتان را به صورت دقیق تعیین کنید

    ۲- کلمات کلیدی ارزشمند در حوزه کسب و کارتان را شناسایی کنید

    ۳- باید بدانید رقابت در کلمه کلیدی مورد نظرتان چقدر است

    ۴- باید بدانید کاربران با چه هدفی به جستجو در گوگل می پردازند

    ۵- برای هرکلمه کلیدی یک صفحه فرود مناسب بسازید

    ۱-هدف کسب وکارتان را مشخص کنید

    گام اول این است که درباره هدف کسب و کار خود فکر کنیم و ببینیم سایت ما دقیقا دنبال چه چیزی است و قرار است چه چیزی را به مخاطبان خود عرضه کند و چه کاربرانی به دنبال ما می گردند.

    https://webamozan.ir

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی