مصالح ساختمانی سیمانسیمان تهران از جمله مرغوبترین سیمان های کشور می باشد
مصالح ساختمانی سیمان
سیمان تهران از جمله مرغوبترین سیمان های کشور می باشد
  • ۰
  • ۰

کاغذ دیواری پذیرایی توسی مشکی طرح مدرن مبل راحتی توسی

همانطور که می دانید بیشتر خانم های خانه دار با تغییر فصل و یا نزدیک شدن به عید نوروز تمایل دارند که حتماً یک تنوع و تغییری در ظاهر خانه به وجود بیاورند و برای آنها خیلی مهم است که این تنوع چشمگیر و جذاب باشد و در جهت زیباتر شدن منزل انجام شود. با توجه به اینکه خرید و فروش و نو کردن وسایل هزینه خیلی زیادی می طلبد انجام تنوع با تعویض وسایل کار دشواری است ولی یکی از کارهایی که هزینه کمی دارد و انجام آن باعث می‌شود دکوراسیون زیرورو شود و یک تغییر خیلی چشمگیر در آن به وجود بیاید استفاده از کاغذ دیواری برای خانه است و یا تعویض کاغذ دیواری می تواند کاملا ظاهر خانه را نو کند و با توجه به نیاز مشتری تنوع محصولات طوری بالا رفته که در بعضی از موارد شما می توانید خیلی راحت این کاغذ دیواری ها را شست و شو دهید و تمیز کنید.

ترمیم کاغذ دیواری آسیب دیده

ممکن است شما حتی نتوانید برای تعویض کلی کاغذ دیواری خانه  هزینه کنید و مجبور شوید قسمت هایی از کاغذ دیواری که قبلا آسیب دیده را ترمیم کنید و یا قسمت هایی که قابل ترمیم نیستند را عوض کنید و فکر این که قرار است یک قسمت هایی از کاغذ دیواری را عوض کنید و یکدست بودن آن روی دیوار باقی بماند کمی مشکل است. برای این کار شما نیاز دارید یک سری ابزار و وسایل داشته باشید که این ابزار شامل اسفنج مخصوص کاغذ دیواری، کاتر، چسب کاغذ دیواری یا خمیر مخصوص کاغذ دیواری و یک تکه از کاغذ دیواری که کاملا سالم است که قرار است در جای قبلی قرار بگیرد.

در مرحله اول شما باید یک تکه کاغذ دیواری را برش بزنید و بردارید و کاغذ دیواری سالم را که قرار است در جای آن قرار دهید به شکل مستطیل ببرید و فقط توجه کنید که چند سانتی متر بزرگ تر از جایی که ترمیم لازم دارد برش دهید و سعی کنید این نوع برش را از قسمتی که طرح مشابه دارد تهیه کنید که وقتی سر جایش قرار می‌دهید ناهماهنگی نداشته باشد و سپس مقداری از چسب را با اسفنج مرطوب به پشت تکه بریده شده بزنید و در جای مورد نیاز نصب کنید و صبر کنید که کاملا خودش را بگیرد و قسمت های اضافه را برش دهید و بردارید.

 

رنگ بهتر است یا کاغذ دیواری؟

یکی از سوال هایی که خیلی برای مشتری ها و مخاطبان پیش می‌آید این است که اصلا خانه را رنگ کنند یا از کاغذ دیواری استفاده کنند؟ و همیشه خیلی از افراد در این مرحله دچار تردید هستند و برای اینکه این تردیدها برطرف شود لازم است که مزایا و معایب هر کدام از این دو را بدانید تا بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید. در این مقاله تصمیم نداریم که بگوییم دقیقا کاغذ دیواری برای خانه شما مناسب تر است یا رنگ، اما با توجه به نکاتی که به شما آموزش می دهیم می ‌توانید متوجه شوید که کدام یک از این دو مورد برای منزل شما مناسب تر است.

انتخاب کاغد دیواری برای خانه های کوچک

واقعیتی که در مورد رنگ ها و کاغذ دیواری ها وجود دارد این است که تنوع در کاغذ دیواری ها خیلی بیشتر از رنگ ها است و این یکی از نقاط قوت این محصول است. از بین کاغذ دیواری ها و رنگ ها باید بگویم که رنگ ها خانه را نورگیر تر می کنند و چون سطح براق تری دارند باعث انعکاس نور می شوند که این علاوه بر اینکه باعث می‌شود فضا روشن‌تر به چشم برسد باعث دل بازتر شدن و بزرگتر به نظر رسیدن خانه هم میشود ولی کاغذ دیواری ها نور را جذب می کنند و این ویژگی مثبت را ندارند.

ست کردن مبلمان با دیوار با کاغذ دیواری

 همانطور که گفتیم کاغذدیواری ها انواع متفاوتی دارند و شما با توجه به اینکه قرار است دکوراسیون خانه تان مدرن یا کلاسیک باشد نمونه مد نظر خود را انتخاب می کنید. البته اگر از بین گزینه‌های مختلف کاغذ دیواری ای را انتخاب کردید که به سبک کلاسیک بیشتر نزدیک بود لازم نیست که حتماً از مبل کلاسیک استفاده کنید و می توانید از مبل های چستر فیلد در این مورد استفاده کنید زیرا در هر صورت چیزی که تعیین کننده وسایل خانه شماست سلیقه خود شماست و سعی کنید از وسایلی در خانه استفاده کنید که از دیدن آنها لذت ببرید.

  • ۰۲/۰۶/۱۸
  • رضا علوی