مصالح ساختمانی سیمانسیمان تهران از جمله مرغوبترین سیمان های کشور می باشد
مصالح ساختمانی سیمان
سیمان تهران از جمله مرغوبترین سیمان های کشور می باشد
  • ۰
  • ۰

آموزش دست سازه های بتنی، امروزه رواج بیشتری داشته و مورد نیاز علاقه مندان به دکوراسیون بتنی می باشد.

بتن، یک متریال مناسب برای ساخت دست سازه ها و خلاقیت می باشد که از آن در پروژه های دست ساز بزرگ و کوچک استفاده می شود. شما به سادگی می توانید هر چیزی را که بخواهید با کمک بتن آن را بسازید چرا که این کار بسیار ساده و انجام شدنی است و این متریال به شما این امکان را می دهد که آن را به هر شکلی که خواستید درآورید.

برای آموزش دست سازه های بتنی ابتدا تعدادی از پروژه های مرتبط را با هم بررسی میکنیم:

در این نمونه، شماره پلاک منزل با بتن درست شده و در باغ قرار گرفته است. از وسط این قطعه بتنی، چمن ها نیز رشد می کنند.

 

در این نمونه نیز، به کمک متریال بتن یک عدد پایه گلدان ساخته شده است که پایه گلدان بتن بوده و استوانه آن لوله آزمایش است.

در ادامه نیز تعدادی از تصاویر دست ساخته های بتنی قرار دارد:

حالا نوبت به آموزش دست سازه های بتنی می رسد. اگر شما هم مایل هستید در منزل خود مانند نمونه هایی که تصاویر آن را در بالا قرار دادم بسازید، میبایست با مراحل ساخت بتن در منزل آشنا شوید و بتن اولیه را بسازید.

قصد ساخت چه چیزی را دارید؟ موادی که نیاز دارید به آن وابسته است مثلا برای تهیه بتن برای کارهای کوچک از یک فرقان و برای کارهای بزرگتر از ماشین سیمان سازی استفاده کنید.

اگر تصمیم دارید از دست سازه های بتنی برای کارهای خانگی استفاده کنید میتوانید 3000 واحد در هر اینچ مربع استفاده کنید و برای هر اینج یک قسمت سیمان و سه بخش شن و سه بخش ماسه و یک بخش نیز آب در نظر بگیرید.

مواد را در فرقان بریزید و با کج بیل یا شن کش آن ها را مخلوط کنید. از بتن ساز برقی نیز برای دست سازه های بزرگ استفاده کنید.

حدود 28 روز باید از بتن ساخته شده مراقبت کنید. در هفته ابتدایی می بایست هر روز به سطح آن آب بریزید تا سیمان به بالاترین سطح مقاومت برسد.

حالا بتن شما برای ساخت هرگونه دست سازه بتنی آماده است و می توانید از آن استفاده کنید.

  • ۹۸/۱۱/۰۲
  • رضا علوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی